loading...

FAQ – en ole saanut sähköpostia ja ohjeita

Jos et ole saanut sähköpostia tai ohjeita tilauksesi, varauksesi yhteydessä, voit kokeilla seuraavia ohjeita:

  1. Tarkista roskapostikansio: Sähköposti saattaa olla ohjautunut roskapostiin tai ei-toivottujen viestien kansioon. Tarkista nämä kansiot sähköpostissasi.
  2. Etsi sähköpostia lähettäjän nimellä (asiakaspalvelu@vmh.fi): Kirjoita hakukenttään nimi, ja katso, löytyykö viesti hakutuloksista.
  3. Varmista oikea sähköpostiosoite: Jos kirjautumisen tai tilauksen yhteydessä sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu väärin, viesti ei ole voinut saapua perille. Tarkista tilisi asetuksista tai ota yhteyttä asiakaspalveluun.
  4. Odota hetki ja tarkista uudelleen: Joskus sähköpostin toimituksessa voi kestää muutama minuutti. Odota hetki ja tarkista sähköpostisi uudelleen.
  5. Ota yhteyttä asiakaspalveluun: Jos et vieläkään löydä sähköpostia tai ohjeita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. He voivat tarkistaa tilauksesi tai varauksesi tiedot ja lähettää ohjeet uudelleen.

Huom: Jos sähköposti sisältää ohjeita palveluun kirjautumisesta, tilauksen vahvistamisesta tai tärkeistä asiakirjoista, suosittelemme tallentamaan sähköpostin myöhempää käyttöä varten.